Close
 
(0) اقلام
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    ضوابط تحویل و بازگشت کالا

    ضوابط تحویل و بازگشت کالا

     خریدار باید در تمامی روش های ارسالی، هنگام تحویل کالا، بسته بندی مربوطه را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود عیوب ظاهری و یا خرابی، ضمن امتناع از پذیرش آن، مراتب را به اطلاع کارشناسان ما برساند تا کارشناسان در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام نمایند.

    کد رهگیری مرسولات پستی بعد از یک روز کاری پس از تحویل کالا به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار می گیرد و پس از این مدت در صورت درخواست خریدار به ایشان ارائه خواهد شد.

    کالاهای خریداری شده صرفا در آدرس اعلامی خریدار در زمان ثبت سفارش در داخل کشور قابل تحویل است. بدیهی است فروشگاه از تحویل کالا در سایر کشورها و یا آدرس های نامشخص و مکان های عمومی از قبیل خیابان، پارک و .... خودداری خواهد نمود و کلیه مسئولیت های ناشی از عدم اعلام آدرس دقیق متوجه خریدار است.

    خریدار لازم است به هنگام تحویل کالا اوراق هویتی خود را مطابق با مقررات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید. هر گونه قصوری از این بابت که منجر به عدم تحویل کالا به خریدار شود متوجه فروشگاه نبوده و خریدار مسئولیت خواهد داشت.

     پرداخت خسارت

    در کلیه مواردی که خریدار  انصراف خود را اعلام نماید، هیچ گونه خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت.

    خدمات سلامت محصولات 

    یکی از اهداف فروشگاه ایجاد حس آرامش و آسودگی خاطر هنگام خرید است تا مخاطبان سایت بتوانند با اطمینان خاطر خریدشان را انجام داده و نگران مشکلات حین یا بعد از خرید نباشند.

    تنوع این تضمین را میدهد که تمامی کالاهای خریداری شده را به همان صورت دریافتی از فروشگاه مبدا از بابت متعلقات و سلامت فیزیکی به مشتریان تحویل دهد.

    عودت وجه

    چنانچه محصول مشمول شرایط عودت وجه باشد این کار در بخش سلامت کالا تنوع صورت خواهد پذیرفت. دقت داشته باشید ملاک عمل و اقدام شرکت فروشگاه برای تعهد به شرایط خدمات سلامت کالا، تشخیص و نظر کارشناسان فنی متخصص مجاز و خدمات پس از فروش تنوع است.

    گوشی و دستگاه های سیم کارت دار

    در مورد خرید گوشی و تمامی دستگاه‌های سیم کارت دار امکان ارائه برگه ترخیص و مدارک گمرکی وجود نداشته و هزینه گمرکی مربوط به رجیستر و امور اداری مرتبط با آن به عهده مشتری می‌باشد. (طبق قانون جدید گمرکی مبنی بر الزام رجیستر در فرودگاه، از نظر ما امکان رجیستر دستگاه‌های دارای سیم کارت وجود ندارد و در صورت درخواست مشتری مبنی بر خرید گوشی موبایل یا هر وسیله سیم کارت دار دیگری توسط تنوع ، فقط به عنوان یک قطعه خریداری شده و فروشگاه اینترنتی تنوع مسئولیتی در قبال رجیستر نشدن آن نخواهد داشت)

    چه کالاهایی مشمول شرایط عودت وجه می باشند؟

     مغایرت کالا

    در صورتی که کاربر به یکی از دلایل زیر، کالایی مغایر با آنچه سفارش داده است دریافت کند، این محصول شامل شرایط تعویض کالا و یا عودت وجه خواهد شد.

    خرابی محصول و یا بخشی از محصول:

    چنانچه بعد از دریافت کالا در همان ابتدا متوجه آسیب دیدگی و یا معیوب بودن کالا شدید طی 1 روز پس از دریافت کالا آن را به کارشناسان پشتیبانی و فنی ما اطلاع داده و از استفاده آن خودداری نمایید.

    نکات قابل توجه قبل از تعویض کالا:

    لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن آن کالا در انبار شرکت می باشد و در صورت خرید مجدد کالا، کاربر می بایست قیمت (امکان تغییر قیمت به دلیل نواسانات ارزی وجود دارد) ، بازه زمانی پروسه خرید و ارسال کالا مطابق با مدت زمان تعیین شده در وبسایت برای آن محصول را بپذیرد.

    در صورت انتخاب کالای جایگزین بر اساس موجودی انبار توسط مشتری، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالایی با قیمت بالاتر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ما به التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

    در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه اینترنتی تنوع به اتمام برسد، و فروشگاه اینترنتی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

    محصولاتی که محتوای آن ها شامل مایعات و یا مواد ریختنی می باشد مانند کرم ها، شامپو و...تنها در صورتی شامل سرویس سلامت کالا تنوع و یا خرید مجدد می باشند که کالا قبل از ارسال به مشتری دارای چنین اشکالاتی باشد. همچنین با توجه به اصالت و سلامت فیزیکی کالا از ارسال این دست از کالاها خودداری خواهد شد. در صورت درخواست مشتری و پذیرش شرایط محصول توسط مشتری، کالا برای ایشان ارسال خواهد شد.

    از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. عودت وجه فارغ از روش پرداختی کالا بوده و مطابق با ارزش ریالی محصول در لحظه خریداری شده مطابق با قوانین تنوع عودت داده خواهد شد.

    با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط تنوع، بعد از خارج شدن کالا از انبار هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل‌ونقل است. خسارت مرسولات پستی که شامل بیمه می باشند در صورت تایید شرکت حمل کننده به مشتری پرداخت میگردد. تنوع نیز در راستای تسهیل امور، مشورت و پیگیری های لازم را جهت راهنمایی کاربر به ایشان خواهد داد.