Close
 
(0) اقلام
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    سوالات متداول

     

    سوالات متداول عمومی

    چگونه در سایت آلینز ثبت سفارش کنم؟

    ابتدا وارد صفحه محصول یا کالا شوید سپس در صفحه کالا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید و سپس از قسمت بالای سایت بر روی سبد خرید کلیک کنید و مراحل خرید اینترنتی از سایت آلینز را به صورت کامل انجام دهید.

     

    کالای ناموجود چه زمانی موجود می شود؟

    موجود شدن کالا بستگی به شرایط بازار دارد و زمان مشخصی ندارد.در صورت تمایل به خرید و موجود شدن کالا اطلاعات تماس و مدل دقیق کالا را در پشتیبانی آنلاین ارسال کنید، نتیجه خدمت شما ارسال می گردد.

     

    آیا سفارش ارسال شده است؟

    در صورت خرید با حساب کاربری تنها کافیست وارد سفارشات خود شوید و آخرین وضعیت سفارش را چک بفرمایید همچنین پیامکی برای شما ارسال می شود که شامل اطلاعات ارسالی مرسوله است.

     

    سفارش به چه صورتی ارسال می شود؟

     

    ارسال به تمامی نقاط کشور با پست جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

     

    ساعت کاری فروشگاه به چه صورت است؟

    شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16 پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 به  جز جمعه ها و تعطیلات رسمی

     

    آدرس فروشگاه کجاست؟

    آدرس فروشگاه حضوری: شیراز، بلوار بعثت، ابتدای مشیر غربی، ساختمان آوا، واحد 3  همچنین از طریق لینک "تماس با ما" در صفحه اصلی سایت، می توانید مشخصات دقیق تماس با فروشگاه را مشاهده کنید.

     

    فروشگاه شما در کدام شهر است؟

    فروشگاه آلینز در شهر شیراز مستقر است و به تمامی نقاط ایران، کالا ارسال می شود.

     

     

    کد رهگیری ارسال می شود؟

    بعد از تحویل کالا به اداره پست کد رهگیری نهایتا تا ۲۴ ساعت آینده پیامک خواهد شد.

     

    ارسال کالا رایگان است؟

    ارسال کالا بالای ۱۹۹ هزارتومان و زیر ۹ کیلو گرم رایگان می باشد.

     

    چرا اجازه خرید بیش از یک عدد وجود ندارد؟

    فروشگاه اینترنتی آلینز برای مصرف کننده است و ما تعهد داریم که شرایط خرید را برای مصرف کننده تا حد امکان پایدار نگه داریم. شما میتونید برای خرید بیش از تعداد تعیین شده در سایت با بخش فروش تلفنی آلینز با شماره زیر تماس بگیرید

    07132330126

     

    با توجه به خرید به صورت تعداد از یک کالا چه میزان تخفیف تعلق می گیرد؟

    جهت اطلاع از قيمت های همکار و خريد در تعداد بالا با واحد فروش تلفنی آلینز با شماره هاي زير تماس حاصل فرمایید.

    07132330126

     

    چه طور باید به فروشگاه اینترنتی آلینز اعتماد کرد؟

    درمورد خريد هاي اينترنتی قطعا رعايت احتياط لازم است. نكته قابل ملاحظه در خريد اينترنتی در گام نخست چک كردن سايت فروشگاه از لحاظ داشتن نماد اعتماد الكترونيكی ای نماد و علاوه بر آن نماد ساماندهی می باشد. در گام بعدی اطمينان از پشتيباني فروشگاه بعد از خريد و در گام آخر توجه به صفحه پرداخت الكترونيكی كه حتما به آدرسي كه با https  پرتكل امن شروع شده باشد، انتقال داده شويد.

     

    آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

    سرویس پرداخت در محل غیر فعال می باشد و پرداخت باید به صورت آنلاین انجام شود.

     

     

    چرا کالایی که در سبد خرید قرار داده شده موقع ثبت سفارش قیمت آن تغییر می کند؟

    در صورتی که از قبل، کالا را به سبد خرید اضافه کرده باشید اما ثبت نهایی سفارش انجام نشده باشد، درصورت نوسان قیمت و موجودی، کالا شامل نوسانات خواهد شد و بایستی سبد خرید را بروز رسانی کنید.

     

     

    مهلت ۷ روز تست از چه زمانی آغاز میشود؟

    از زمان تحویل کالا به مشتری ۷ روز مهلت تست آغاز می شود.